perjantai 29. toukokuuta 2009

Pennut 7 viikkoa



Baro taas tässä hei, oltiin tänään tohtoristädin luona käymässä, kaikki meni hyvin, mut toi automatka oli karseeta. Täti ihmetteli kun oltiin niin isoja, no en minä paina kun 7,5 kg, onko se muka paljon. Siskotkin on aika tuhteja. Tänään mun uus mamma tulee hakemaan mut uuteen kotiin. Ja siskotkin menee uusiin koteihin viikonloppuna.













Pikku Lunaprinsessa poseeraa, on varsinainen linssilude.

Minun uuden mamman nimi on Tina Haverinen ja asuu Espoossa, ei ole kaukana.

















Tellu tässä nätisti istuu, kerrankin on paikallaan.

Minun uusi mamma on Johanna Träff ja asuu Harvialassa se ei ole ihan lähellä.














Barokin osaa olla paikalla.


Mun mamman nimi on Emilia Turunen ja asuu kasvattimamman lähellä, sitten voidaan josokus tavata.












Ringo aina yhtä viehättävä, kaikkien suosikki.

Sitten minä, mun mamman nimi Margit Ketola ja asuu Nokialla, ei sekään ole kovin lähellä, mutta mulla onkin siellä uusi kaveri odottamassa, jännittää se uusi koti.





















Baro ja Tellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti