tiistai 19. toukokuuta 2009

Pennut 5 viikkoa



Hei, olen Baron Del Toro , tuttavallisesti vaan Baro, olen kyllä aika ihana veikkonen ja kepposia osaan tehdä ja paaljon. Me ollaan kaikki saatu iihanat kodit .











Minun pitäis muka olla paikalla ja poseeraa, ja pöh.
















Tässä minulla on tärkeä tehtävä tarkastan pyörää, ehjä on.















Nyt täytyy levätä ja maistella näitä lehtiä.














Minä olen Boogie Man, tuttavien kesken Ringo ja olen pikkaisen ujo, otan tästä lelun ja menen piiloon.












Nooin hyvin menee.....














Nyt olen piilossa....


















Tulin jo pois piilosta, sillä olen niiiin viehättävä.



















Tässä kaksi plussapalloa :)














Minä olen Blue Pearl, olen pihalla juoksemassa, tämä on hauskaa.....












Nyt poseeraan oikein nätisti.























Ja minä sitten, Berry Bubble, kaikkien kesken Tellu vaan, hiljainen ja ujo, hih, no en todellakaan, osaan tehdä paljon sellaista mitä muut vaan ajattelee, olen tuulennopea ja ehdin joka paikkaan. Sitähän ei uskoisi kun katsoo näitä suloisia kasvoja.

3 kommenttia:

  1. Berry Bubble on sitten ystävien kesken Tellu! (kasvattiäidillekin tiedoksi...)

    VastaaPoista
  2. Ihania Kuvia! Onpas pennut suloisia karvapalloja. Taas olet keksinyt niille hyvät nimet :)
    -Sonja

    VastaaPoista
  3. Oih ja voi! Kohta ne on taas penskat maailmalla... ikävä tulee Ringoa ja Helmiinaa.. ja tietty iso-poika Baroa ja kumiankka Tellua!
    - kaverit aidan takaa

    VastaaPoista